Ön azért fog az elégedett cégvezetők táborába tartozni, mert menedzsment megoldásainkkal előnyökhöz fog jutni!

Azoknak a cégvezetőknek a kétharmada, akiknek vállalkozásánál ISO minőségirányítási rendszer működik, ott voltak auditok is, vagy ők, illetve munkatársaik voltak már vezetői-, kommunikációs-, vagy értékesítési tréningen nem voltak maradéktalanul elégedettek a kapott megoldások minőségével. Nem is a minőségével úgy általában, hanem inkább kézzel fogható eredményével, vagy ami ennél fontosabb, hasznosságával. Azok sincsenek kevesebben, illetve jártak jobban, akiknek vezetési tanácsadójuk volt, vagy írtak már valamilyen vállalkozásfejlesztési célú pályázatot.

Tehát háromból ketten, ki jobban, ki kevésbé, de egyikük sem mondja ki egyértelműen, hogy maradéktalanul elégedett lenne "menedzsment ügyekben". És ebből következően természetesen azt sem, hogy jó szívvel ajánlanák üzleti partnereiknek, ismerőseiknek, barátaiknak az adott menedzsment szolgáltatást és annak szállítóját. Sőt, - ahogy ez már ilyenkor lenni szokott - egyenesen lebeszélik őket, de nem csak az adott tanácsadó cégről, hanem úgy általában mindenféle ilyen dolog igénybe vételéről. Tudjuk, fürdővízzel a gyereket...

De hogy létezhet ez? Mármint az elégedetlenségnek ilyen magas foka. Ez a kérdés maradjon egyelőre költői, nagy valószínűséggel úgyis mindenkinek megvan a saját tapasztalata az ügyben. Már csak úgy statisztikai alapon is! Ami ennél sokkal fontosabb, az az, hogy mi lehet a megoldás, vagyis, hogy minél kevesebb cégvezető járjon pórul, szűkítve az elégedetlenek táborát.

Első megoldási javaslatunk:

soha többé ne vegyünk igénybe semmiféle menedzsment szolgáltatást!

Így biztos, hogy nem tévedünk! De, hogy elégedetlenek sem leszünk az is biztos! Úgy, mint ahogy akkor sem, ha nem megyünk soha többé étterembe, mert egyszer az egyikben rágós volt a pacal. Egyszerűen ne álljunk szóba az olyan vezetési tanácsadókkal, az olyan cégekkel, akik valamilyen menedzsment szolgáltatást ajánlanak! Legyen az bármilyen tréning, vagy ISO 9001:2000 minőségirányítási rendszer, netalán audit, vezetési tanácsadás, esetleg vállalkozásfejlesztési célú pályázat. A coachingról meg már nem is beszélve. Az úgyis olyan "úri huncutság". Mondjuk meg a titkárnőnknek, hogy az ilyen menedzsment tanácsadókat ne is kapcsolja. Ha valahogyan őt mégis leküzdenék és eljutnának hozzánk, - mert ezek furfangosak ám(!) - akkor még mielőtt elmondanák, hogy mit akarnak, fojtsuk beléjük a szót és küldjük el őket. Mondjuk azt, hogy: "Nekünk olyan jól megy az üzlet, hogy semmiféle vezetési tanácsadásra nincs szükségünk! Tudjuk, hogy mit kell csinálni, nincs időnk az ilyesmire!"...

Második megoldási javaslatunk:

folytassuk jól bevált kiválasztási és döntési gyakorlatunkat, ahogy eddig kerestünk és találtunk menedzsment megoldásokat és szolgáltatókat!


Eddig már egy párszor ugyan befürödtünk, de ezután biztosan máshogy lesz. Mint a dohányzással, vagy a fogyókúrával. Böngésszük csak tovább lázasan az internetet és keressünk meggyőző vezetési tanácsadó cégeket, ISO-felkészítőket, minőségügyi tanúsítókat, tréningcégeket, meg pályázatírókat. Hogy miről győzzenek meg? Hát lehetőleg arról, amiről mi is meg akarjuk győzni magunkat. Például, hogy meggyőzőek, vagy a szolgáltatásuk minőségi (már úgy a honlap alapján).

Vagy várjuk meg, hogy jelentkezzenek a telemarketinges kislányok és türelmesen hallgassuk végig, hogy mi mindenhez értenek. Persze én most megmondom, hogy mindenhez fognak. Meg azt is, hogy gyanúsan sok lesz közöttük a piacvezető. Azt viszont régóta nem értem, hogy honnan tudják kapásból, hogy nekünk pontosan mire van akkor és ott szükségünk. Azért hallgassuk meg, hogy miért ők a szakma legjobbjai, mióta vannak a piacon, hány ezer cég a partnerük, vagy éppen milyen akciójuk van. Mert a tanácsadás akciósan a legjobb. Így legalább azt is megtudhatjuk, hogyan mitől lehet egy cég "a legjobb, de másként!"

Harmadik megoldási javaslatunk:

Szánjon rá egy órát és hívjon meg bennünket egy ingyenes, kötelezettségektől mentes személyes konzultációra, ahol megkönnyítjük döntését!

Akkor is segítjük helyes döntése meghozatalában Önt, ha még nem teljesen biztos abban, hogy milyen menedzsment eszköz igénybevétele jelenti cégének az optimális megoldást. De akkor is hasznos lehet egy ilyen beszélgetés, ha már eldöntötte, hogy milyen szolgáltatást fog igénybe venni, de abban még esetleg bizonytalan, hogy melyik céget, vagy szakértőt válassza ki.

 

Kapcsolatfelvételünk díjtalan és mindkét fél részéről mindenféle kötelezettségektől mentes! Első beszélgetésünkön mindösszesen annyi fog kiderülni, hogy tudunk-e együtt dolgozni. Ha igen, akkor megbeszéljük a cégeink közötti együttműködés lehetőségeit, formáit és részleteit. Ha nem, akkor ugyan mit veszíthetünk?