Ön azért fog az elégedett cégvezetők táborába tartozni, mert menedzsment megoldásainkkal előnyökhöz fog jutni!
Megoldásaink nyújtotta előnyök...


Iránytű és check lista...

Egy szabványosított irányítási rendszer úgy működik, mint egy iránytű. Vannak olyan helyzetek, amikor iránytű nélkül még akár bajba is kerülhetünk. Az iránytűt azonban használni is kell tudni. Pl. jó, ha tudjuk, hogy melyik pólusa mutat Észak felé. Persze csak akkor, ha egyáltalán valamerre akarunk menni. Ha még azt is tudjuk, hogy merre akarunk menni, akkor egy ilyen iránytűvel már el is lehet indulni.


A pilóták elindulás előtt ún. "check lista" mentén végigveszik az ilyenkor szokásos teendőket. Sorban bekapcsolják a műszereket, amelyeket a lista tartalmaz. Miért csinálják ezt meg a 14.521-ik alkalom után a 14.522-ik alkalommal is? Azért, mert feledékenyek, vagy gyakorlatlanok, esetleg kezdők? Nem. Egyszerűen azért, mert így egyszer sem, még véletlenül sem maradhat ki egyetlen lényeges mozzanat sem. Csakúgy, mint a cégek irányításával járó feladatok időről-időre való elvégzése is ütemezett és tervszerű, ha szabványosított irányítási rendszert üzemeltetünk. Egy ilyen rendszernek ha más előnye nincsen, (egyébként van) mint egy emlékeztető, egy tartalomjegyzék, egy "teendők listája", már akkor is nyertünk.



Tudás és tapasztalat...

Tudja, a sakkszókincs. A sakkozó megtanulja a lépéseket, majd egyre több játszmát elemez. Tanul, tanul és megint csak tanul. Közben sok-sok meccset lejátszik, "harctéri" tapasztalatokat gyűjt és állandóan elemzi a játszmákat. Egyszer csak mester, majd nagymester, utána nemzetközi nagymester lesz. És sakkszókincse egyre csak növekszik, már közelíti a 40-50 ezret. Ugyanis ennyi játszmaállást képes felismerni.


Szeretne Ön olyan játékosokkal együtt játszani, akik nagyon-nagyon sok "vállalati játszmaállást" ismernek? Akiknek meglehetősen nagy a "szituációs szókincsük"?


Eredmények most...


A tréning a foglalkoztatásos tanítás, a cselekedve tanulás. Sokkal jobb a hatásfoka, mint az egyszerű olvasással, vagy meghallgatással szerzett tudásnak. Még a különböző audiovizuális elemekkel felturbósított előadásokénál is jobb. Egyszerűen azért, mert az ember ismeretbefogadása ilyen. A gyakorlatban hasznosítható eredmények meg azonnal jönnek. Hát még akkor, ha az a bizonyos foglalkoztató, - ha úgy tetszik, tréner - tudja, hogy mit és hogyan érdemes megmutatni és mit nem. Hogy honnan tudja? Hát csak magáról, ahogy ő tanult, meg az általa ismert több száz vállalat működésének gyakorlatából.

 


Ingyenes pénz...


Ha még olyan pénzt is lehet kapni cégünk eredményesebb működtetéséhez, amit vissza sem kell fizetni, akkor miért ne? Mert bonyolult a hozzájutás? Mert teljesíthetetlenek a feltételek? Ki mondta? A szomszéd? Vagy a Józsi? És ők honnan tudják? Pályáztak már? Ja, hogy nem, csak ők is úgy hallották. Olyanoktól, akik még szintén nem pályáztak, csak úgy hallották. Akkor ez biztosan így is van.


A másik szemüvege...


Aki minden nap ott van, aki minden nap ugyanazokkal az emberekkel, viszonyokkal, problémákkal találkozik, az egy idő után nem tud objektív lenni. Nem tudja a teendőket sem objektív módon meghatározni, sőt egyre inkább telítődik viselkedése szubjektív elemekkel. A saját szemüvegen való szemlélődés egy idő után veszélyessé is válhat. Időnként szemüveget kell hát cserélni! A mi, a külsős szakértők szemüvege mást mutat. Ugyanúgy, mint a vevők, szállítók, alvállalkozók, stb. egyszóval az üzleti partnerek szemüvegei is. Néha nem árt megtudni, hogy mások hogyan látnak minket, de főleg cégünket.


És végül..."idegenvezetés"...


Valószínűleg mindannyian tudjuk, hogy mi a különbség egy külföldi utazás "értéke" között akkor, ha azt egyénileg szervezzük és akkor, ha azt idegenvezetővel tesszük. Ha látni is szeretnénk, akkor ugye nem árt felkészülni. Megtehetjük ezt útikönyvekből, útifilmekből, barátaink élménybeszámolóiból. Sokmindent meg lehet tudni ezekből a forrásokból, de azt nem, hogy pl. az útikönyv kiadása óta melyik utcát egyirányúsították, vagy a DVD előállítása óta melyik múzeumnak változott meg a nyitva tartása, vagy, hogy a kiszemelt kiskocsmát éppen lebontották. Ezekre úgy általában nem tudunk felkészülni, de igen-igen megkeseríthetik utazásunkat, sőt komoly hiányérzetet is szülhetnek. Nem valószínű, hogy a kimaradtak pótlására jövőre is, meg két év múlva is el tudunk utazni pl. Párizsba, pedig szerettünk volna "mindent" látni, amit elterveztünk.

No erre jó - többek között - az idegenvezető. Ő naprakészen tájékozott, beszéli a nyelvet, helyismerete lenyűgöző, hisz már legalább 65-ször volt Párizsban. Igen valószínű, hogy segítségével teljesebb lesz az élmény. Ő azt is elmondja, hogy pl. hogyan ne "fulladjunk bele" a Louvre-ba, meg, azt is megmutatja, hogy melyik házban lakott Van Gogh.