Szabványos, tanúsított irányítási rendszerünk kialakítása pénzbe került!

Előnyeit is akkor tudjuk igazán élvezni, ha eredményesen, cégünk javára működtetjük a mindennapokban…

Hogy az ezekre szánt pénzt ne dobjuk ki az ablakon a rendszer működését fenn kell tartani, hovatovább azt fejleszteni is érdemes. (arról nem is szólva, hogy a tanúsítottság fenntartásának, az ismételt – felügyeleti – auditokon való megfelelésnek is vannak működtetési feltételei)

A rendszerek működtetésére és karbantartására alapvetően két megoldás kínálkozik:

Az egyik szerint külsős szakemberrel oldják meg a belső auditok, a változások kezelése, dokumentumok aktualizálása, egyszóval a karbantartás feladatait, valamint a fejlesztés teendőit, mint a vezetőségi átvizsgálások lebonyolítását, az ajánlások áttekintését, menedzselését, majd az értékeléseket, stb. A másik megoldás, hogy ezeket a feladatokat a cégen belül, belsős, erre felkészült és alkalmas belső auditor és/vagy minőségügyi megbízott/vezető látja el. Mindkét megoldásnak ugyanúgy vannak előnyei, mint hátrányai.

Ha a cégvezetés külső, vagy belső okok miatt változtatni kíván eddigi gyakorlatán, mindkét fenti megoldásra van ajánlatunk:

1, Külsősként átvállaljuk a belső auditori és/vagy a minőségügyi vezetői szerepet (akár ideiglenesen is újabb döntésig) a pártatlanság és      a függetlenség biztosításával,

2, A gyakorlatban, konkrét munka elvégzése közben egyénileg kiképezzük belső auditorrá és/vagy minőségügyi megbízottá a vezetés     által kijelölt személy(eke)t.

Mindkét megoldásunk részleteit a cég állapota, lehetőségei és céljai figyelembe vételével személyes konzultáción célszerű egyeztetni.

Várjuk jelentkezését


weblapunk Kapcsolat oldalán az ott található „form” kitöltésével és elküldésével!

Amennyiben Önnek kényelmesebb, hívja a

+36 70/285-6173


mobilszámot, melyen midig elérhetők vagyunk!

Törőcsik Ignác